Komunikat startowy

Organizator:
Oriento Expresso Team

Patnerzy:
Partnerami rajdu są:
Nadleśnictwo Grodzisk

Program w dniu zawodów:
07.00 – 08.30 – Rejestracja zawodników, wydawanie kart startowych
08.30 – 08.40 – Omówienie zasad Rajdu
08:40 – Wspólne przejście na miejsce startu
08.55 – Wydawanie map
09.00 – Start zawodników na wszystkich trasach. Planowana godzina startu może być z przyczyn organizacyjnych przesunięta o +/- 10 minut. W przypadku przesunięcia godziny startu limit czasu dla wszystkich tras liczy się od momentu faktycznego wystartowania uczestników na sygnał dany przez Organizatora.
14.00 – Zakończenie limitu czasu na trasie TP 10
17.00 – Zakończenie limitu czasu na trasie TP 25 i TR 50
17.30 – Dekoracja zwycięzców na trasie TP 25 i TR 50
22.00 – Zakończenie limitu czasu na trasie TP 50
22.30 – Dekoracja zwycięzców na trasie TP 50

Trasy:
TP 10 – dystans 10 km, limit czasu 5h, start w sobotę o godzinie 9:00
Trasa piesza o dystansie 10 km. Do zaliczenia będzie:
1 PK na mapie w sakli 1:50 000
9 PK na mapie w skali 1: 15 000
Kolejność zaliczania punktów jest dowolna – scorelauf. Start wspólny.

TP 25 – dystans 25 km, limit czasu 8h, start w sobotę o godzinie 9:00
Trasa piesza o dystansie 25 km. Do zaliczenia będzie:
7 PK na mapie w sakli 1:50 000
12 PK na mapie w skali 1: 15 000
Kolejność zaliczania punktów jest dowolna – scorelauf. Start wspólny.

TP 50 – dystans 50 km, limit czasu 13h, start w sobotę o godzinie 9:00
Trasa piesza o dystansie 50 km. Do zaliczenia będzie:
19 PK na mapie w sakli 1:50 000
12 PK na mapie w skali 1: 15 000
Kolejność zaliczania punktów jest dowolna – scorelauf. Start wspólny. W około połowie dystansu będzie zlokalizowany punkt z wodą.

TR 50 – dystans 50 km, limit czasu 8h, start w sobotę o godzinie 9:00
Trasa rowerowa o dystansie 50 km. Do zaliczenia będzie:
16 PK na mapie w sakli 1:50 000
10 PK na mapie w skali 1: 15 000
Kolejność zaliczania punktów jest dowolna – scorelauf. Start wspólny. W około połowie dystansu będzie zlokalizowany punkt z wodą.

Centrum zawodów:
Centrum zawodów jest zlokalizowane w sali wiejskiej w Ruchocicach. Baza zawodów będzie czynna od godziny 18:00 w piątek (15.09.2017), do niedzieli (17.09.2017) do godziny 09:00. Nocleg na sali jest w warunkach turystyczny – proszę zabrać ze sobą śpiwór i karimatę/materac.

Parking dla samochodów będzie na tyłach sali wiejskiej. Od ulicy jest duży plac, ale jest to własność pobliskiego sklepu spożywczego i Straży pożarnej. Pod żadnym pozorem nie zastawiajcie bramy wjazdowej do Straży Pożarnej!

Start i meta:
Na wszystkich trasach start jest przewidziany na godzinę 9:00. Miejsce startu jest oddalone o 800m od Centrum zawodów. Zaraz po odprawie technicznej nastąpi wspólne przejście na miejsce startu.
Meta będzie zlokalizowana w sali wiejskiej, w biurze zawodów.

Klasyfikacja końcowa:
O miejscu w klasyfikacji decyduje liczba potwierdzonych punktów kontrolnych, w przypadku takiej samej liczby potwierdzonych punktów kontrolnych o miejscu decyduje czas. Dla pierwszej trójki w kategorii mężczyzn oraz kategorii kobiet na trasie TP 25, TP 50, TR 50 wprowadzamy zasadę non ex aequo. W przypadku równego wbiegnięcia na metę, wygrywa zawodnik starszy (chyba że te osoby zadecydują inaczej).

W zawiązku z małą frekwencją na trasie TR 50, postanowiliśmy połączyć kategorię kobiet i mężczyzn i zrobić jedną wspólną.

Dla trasy TP 10 wyniki mają charakter poglądowy.

Nagrody i wyróżnienia:
Dla pierwszej trójki w kategorii kobiet i mężczyzn na trasie TP25 i TP50 oraz dla pierwszej trójki na trasie TR 50 zostały przewidziane nagrody rzeczowe.

Na trasie rodzinnej (TP 10), dla wszystkich dzieci zostały przygotowane pamiątkowe medale. Dodatkowo na punktach kontrolnych będą przygotowane małe niespodzianki dla najmłodszych.

Wszyscy zawodnicy otrzymają dyplomy za ukończenie swojej trasy.

Dodatkowo przed biegiem wśród wszystkich uczestników rozlosujemy drobne upominki.